به اشتراک گذاري و نشر اينفوگرافيک‌هاي مختلف به اشتراک گذاری و نشراینفوگرافیک

به اشتراک گذاری و نشراینفوگرافیک

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 56
بازدید ماه : 650
بازدید کل : 75834
تعداد مطالب : 86
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1


اندازه بازار تلفن همراه

اندازه بازار تلفن همراه

این نوع کار را هم برای علاقه مندان به تلفن همراه قرار دادم امیدوارم که اطلاعات خوبی را به شما منتقل کنه که منتقل هم خواهد کرد

تقریبا نیمی از جمعیت کل کره زمین حدود 4 میلیاردتلفن همراه در سطح جهان وجود دارد که با مقایسه ی تکنولوژی های دیگر در دسترس عموم مردم، رقم بالایی است..

از لحاظ سیستم عامل هم با توجه به این اینفوگرافیک همچنان سهم استفاده از سیستم عامل سیمبین(symbian) بیشتر از سیستم عامل های دیگر است بظوری که امروزه 51% تلفن های همراه دارای این سیستم عامل هستند..

نگاهی سطحی به اینفوگرافیک زیر اطلاعات بیشتری را در اختیارتان قرار خواهد داد

برای مشاهده اینفوگرافیک درابعاد واقعی کلیک کنید

نويسنده: infographic تاريخ: پنج شنبه 29 فروردين 1391برچسب:تکنولوژی, موبایل, بازار, فروش, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

گارفيلد

 گارفيلد

اينفوگرافي از کارتون گارفيلد و شخصيت هايي که در اين کارتون با گارفيلد ايفاي نقش مي کنند

زيباست ببينيد..

براي مشاهده اينفوگرافيک درابعاد واقعي کليک کنيد

نويسنده: infographic تاريخ: پنج شنبه 29 فروردين 1391برچسب:گارفيلد, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

ناوشکن جماران

ناوشکن جماران

همانطور که مي دانيد ناو شکن جماران يکي از بهترين دستاوردهاي ساخت داخل ايران است که رونمايي از آن تمامي جهانيان را بهت زده کرد.

طرح ساخت ناوشکن جماران در سال 1376 با دستور فرمانده کل قوا با قابليت حمل هلي کوپتروپرتاب موشک شروع شد و با حدود 12000 نفر ساعت کار مطالعاتي وتحقيقاتي، پروژه «موج» در نيروي دريايي ارتش شکل گرفت.

در اين اينفورگرافيک به بررسي عملکرد جماران از لحاظ عملياتي و قدرت نظامي مي پردازيم..

اين ناو پس از 12 سال تلاش در آب و هواي شرجي جنوب ساخته شده است که توان حمل 140 نفر پرسنل را دارد و شعاع عملياتي 3000 مايل دريايي را دارا مي باشد و تنها صرف 1/5 هزينه نمونه خارجيش ساخته و عملياتي شده است..

براي مشاهده اينفوگرافيک درابعاد واقعي کليک کنيد

نويسنده: infographic تاريخ: چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:جماران, ناو شکن جماران, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

مردي از جنس انقلاب

مردي از جنس انقلاب

شهيد آيت الله سعيد مدني در سال 1293 هجري شمسي در((آذرشهر)) آذربايجان در خانواده اي روحاني متولد شد. بر اثر فعاليت هايي که عليه رژيم ستم شاهي به نورآباد ممسني، گنبد کابوس، بندر کنگان و مهاباد تبعيد شدند.

درجريان تشکيل مجلس خبرگان رهبري از سوي مردم همدان به آن مجلس راه يافتند و از سوي امام امت به نمايندگي ايشان و امامت جمعه تبريز منصوب شدند.

حضرت آيت الله خامنه‌اي در مورد شهيد مدني مي‌فرمايند: « به نظر من بالاتر از همه ابعاد وپشتوانه همه اين ابعاد، خودسازي و کاري بود که ايشان با خود و با دل خود کرده بود.»«ايشان حقيقتا مصداق بارزي از يک روحاني کامل بود.»«ايشان داراي ديد سياسي و نسبت به مسائل کشور آگاه واهل علم و اقدام بودند.»

براي مشاهده ديدن مطالب بيشتري از اين عالم بزرگوار به اينفوگرافيک زير با ابعاد واقعي سري بزنيد.

براي مشاهده اينفوگرافيک درابعاد واقعي کليک کنيد

نويسنده: infographic تاريخ: سه شنبه 29 فروردين 1391برچسب:آيت الله سعيد مدني,انقلاب, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

کشتار تجاري سيل ها در کانادا

کشتار تجاري سيل ها در کانادا

دراين اينفوگرافيک شما آن‌چه راکه بايد در مورد بزرگترين کشتار سالانه پستانداران دريايي که روي زمين رخ مي دهد را مي خوانيد..

در کانادا هر ساله تعداد زيادي سيل (فوک) براي پوست تنشان کشته مي شوند که 98 % آن‌ها کمتر از 3 ماه سن دارند..

سيل ها چگونه کشته مي‌شوند..؟

معمولا براي کشتن سيل ها از هاکاپيک(hakapik) استفاده مي کنند تا سيل ها را بدون صدمه زدن به پوستشان بکشند.. معمولا 100% سيل ها بدون نياز به کشتن‌شان، کشته مي شوند..!همچنين ماهيگيران تجاري ما بين فصل هاي ماهيگيري اقدام به سيل کشي مي‌کنند. چند روز از ماه هاي مارس و آوريل تا صدها هزار بچه سيل کشته مي شوند.

و در اين اينفوگرافيک بخوانيدکه..

چرا اين کشتار انجام مي شود!؟

آيا پول ساز بودن اين تجارت واقعيت دارد؟

و اينکه پايان نزديک است...

براي مشاهده اينفوگرافيک درابعاد واقعي کليک کنيد

نويسنده: infographic تاريخ: دو شنبه 28 فروردين 1391برچسب:کشتار تجاري,کشتارسيل ها,کشتارفوک, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

بررسي حملات دزدان دريايي به کشتي ها

بررسي حملات دزدان دريايي به کشتي ها

اينفوگرافيک جالب و جذابي از دزدان دريايي اين داده نگاشت علاوه بر نشان دادن مکان بيشترين دزدي هاي انجام شده در دريا شيوه دزدي اين دزدان را هم به نمايش مي گذارد

در يک دهه پيش، درياي چين جنوبي، اقيانوس هند و تنگه مالاکا، داراي بيشترين تعداد حملات دزدي هاي دريايي بودند. اما درطي چند سال گذسته، نواحي سومالي، بيشترين حملات دزدي‌هاي دريايي را به خود خود اختصاص داده است..

توجه داشته باشيد که اين تنها بخشي از اينفوگرافيک دزدان دريايي مي باشد شما ميتوانيد با کليک برروي عکس و يا لينک زير عکس اينفوگرافيک کامل راببينيد..

توجه داشته باشيد که اين اينفوگرافيک کامل نيست..!

براي مشاهده کامل اينفوگرافيک درابعاد واقعي کليک کنيد

نويسنده: infographic تاريخ: چهار شنبه 23 فروردين 1391برچسب:دزدان دريايي,دزدي, حملات دريايي, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

قدرت وردپرس

قدرت وردپرس

اين هم اينفوگرافيکي از وردپرس که اطلاعات مربوط به اين سامانه را در اختيار شما قرار مي دهد..

براي مشاهده اينفوگرافيک درابعاد واقعي کليک کنيد

نويسنده: infographic تاريخ: چهار شنبه 23 فروردين 1391برچسب:قدرت وردپرس, word press, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

وضعيت جهان در سال 2011 در حوضه فناوري اطلاعات و ارتباطات

وضعيت جهان در سال 2011 در حوضه

فناوري اطلاعات و ارتباطات

شما عزيزان کاملا در جريان هستيد که در سال هاي گذشته فناوري اطلاعات و ارتباطات رشد چشم گيري داشته است حال اينفوگرافيکي را برايتان پست مي‌کنم که به شما نشان خواهد داد در جهان چه اتفاقاتي در حوضه فناوري اطلاعات رخ داده است..

در حال حاضر7 ميليارد نفر جمعيت کل جهان است که از اين تعداد يک سوم جمعيت، آنلاين هستند.. در طي 5 سال اخير 18% سهم کشورهاي توسعه يافته از تعداد کل کاربران اينترنت در جهان افزايش يافته است.. اکنون کاربران چين 25% کل کاربران اينترنت جهان را به خود اختصاص داده اند..

طبق تحقيقات گرايش براي استفاده از اينترنت هم در کشورهاي توسعه يافته وهم در کشورهاي درحال توسعه، در بين جوانان بيشتر از افراد مسن است..

از ميان 1.8 ميليارد خانه در جهان، يک سوم آن ها به اينترنت دسترسي دارند. اين رقم در 5 سال قبل به يک پنجم مي رسيد..

حال شما مي توانيد علاوه بر شکل نموداري اين اطلاعات، اطلاعاتي مربوط به کاربران اينترنت تلفن همراه در جهان وهمچنين رشد پهناي باند در جهان را در اين اينفوگرافيک زيبا مشاهده کنيد..ضمنا توجه داشته باشيد که اين عکس از اينفوگرافيک تنها بخشي از کار مي باشد شما براي ديدن کامل اينفوگرافيک بايد روي خود عکس يا لينک زير عکس کليک کنيد..

 

توجه کنيد که اين عکس از اينفوگرافيک کامل نيست..!

براي مشاهده کامل اينفوگرافيک درابعاد واقعي کليک کنيد


نويسنده: infographic تاريخ: چهار شنبه 23 فروردين 1391برچسب:فناوري اطلاعات و ارتباطات, information technology,اينترنت, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

تصادفادت نوروزی سال 1391

تصادفادت نوروزی سال 1391

سلام دوستان

این بار اینفوگرافیکی را برایتان آماده کرده ام که مربوط به تصادفادت نوروز 91 است، امسال کاهش چشم گیر تصادفات را داشتیم کاهشی بالغ بر 20% که رضایت بخش است اگر چه که کافی نیست..

مفهوم اینفوگرافیک را به راحتی درک می کنید طوری که این همه اطلاعات را در یک تصویر کوچک مشاهده می کنید و بدست می آورید..!

دوستان از این فرصت استفاده کنم و یادآور شوم که اگر موضوع خاصی از اینفوگرافیک را مد نظر دارید حتما به من اطلاع بدید تا ما بتوانیم با تیم طراحی اینفوگرافیک دات آی آر طراحی کنیم

موفق باشید..

برای مشاهده اینفوگرافیک درابعاد واقعی کلیک کنید

نويسنده: infographic تاريخ: شنبه 19 فروردين 1391برچسب:تصادف,تصادفادت نوروزی,, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

صادراتي بابوي نفت

صادراتي بابوي نفت

در اين روزها بحث صادرات نفتي وتحريم نفتي ايران داغ ترين بحث‌هاي روز است مسئولين کشور بايد سعي در وابسته نساختن کشور و بودجه کشورازدرآمد حاصل از نفت باشند..

حال اينفوگرافيکي را برايتان آماده کرده ايم که شما11 قلم از صادرات نفتي ايران را خواهيد ديد که از اين 11 قلم تنها 2  قلم صادراتي داريم که وابسته به منابع طبيعي نيست..! و همچنين شما در اين داده نگاشت بزرگترين شرکاي تجاري ايران و يا حتي وضعيت چند کالاي غير نفتي در دوسال اخير را خواهيد ديد..!

اين اينفوگرافيک نشان مي دهد که رفته رفته به صادرات غير نفتي کشورمان افزوده مي شود که اين جاي تقدير دارد اگر چه که هنوز به نقطه ايده آل فاصله زياد است ولي همين همّت مسئولين خود نشانه‌ي اهميت بالاي موضوع است..!

براي مشاهده اينفوگرافيک درابعاد واقعي کليک کنيد


نويسنده: infographic تاريخ: جمعه 18 فروردين 1391برچسب:نفت,تحريم نفتي,صادرات نفتي,صادرات, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

تنگه هرمزگذرگاه جهاني نفت

تنگه هرمزگذرگاه جهاني نفت

همانطور که مي‌دانيد آمريکا طرح تحريم نفتي ايران را ارائه کرده است و چند روز پيش به قولي اين طرح را عملياتي کرده است حال براي شما عزيزان اينفوگرافيکي را پست مي کنم تا شما درصد نفتي را که به جهان از گذرگاه تنگه هرمز عبور مي‌کند را نشان مي‌دهد..

با توجه به اين آمار40% نفتي که از طريق دريا انتقال ميابد از تنگه هرمز مي‌گذرد.. و همچنين 30% نفت جهان توسط کشورهاي خليج فارس تامين مي گردد.. که از اين سهم عربستان 13% نفت جهان را تامين مي کند که به نوعي بزرگترين کشور صادر کننده نفت هم به حساب مي آيد، همچنين کشور عزيزمان ايران، 5% نفت جهان را تامين مي‌کند..

علاوه بر ميزان صادرات نفت کشور هاي حاشيه خليج فارس ، شما مي توانيد ناوهاي موجود در درياي عمان و خليج فارس را هم در اين اينفوگرافيک زيبا مشاهده کنيد..

براي مشاهده اينفوگرافيک درابعاد واقعي کليک کنيد

نويسنده: infographic تاريخ: سه شنبه 15 فروردين 1391برچسب:تنگه هرمز,نفت,تحريم ايران,خليج فارس, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

کشور فرانسه

کشور فرانسه

خوب همونطور که قولش را داده بودم قرار شد که من پست هاي بيشتري در رابطه با آمارو ارقام کشورهاي مختلف پست کنم که الوعده وفا...

شما مي توانيد در اين اينفوگرافيک گذشت زمان فرانسه و وقايعي که اتفاق افتاده است از گذشته تا کنون را مشاهده کنيد همچنين آمارهاييي نظير جمعيت، توليد نالص ملي، نرخ سواد و... را در يک اينفوگرافيک زيبا تماشا کنيد..

براي مشاهده اينفوگرافيک درابعاد واقعي کليک کنيد

نويسنده: infographic تاريخ: پنج شنبه 10 فروردين 1391برچسب:فرانسه,پاريس,آمارفرانسه,جمعيت فزانسه, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

پرتاب ماهواره

پرتاب ماهواره

در اين ابنفوگرافيک مراحل پرتاپ از لحظه شروع پرتاب تا لحظه پابان ماموريت سناتور را برايتان نمايان ساخته است.

اين هم ويژه عزيزاني که علاقه مند به اين نوع اينفوگرافيک بودند و هستند..!

براي مشاهده اينفوگرافيک درابعاد واقعي کليک کنيد

نويسنده: infographic تاريخ: پنج شنبه 10 فروردين 1391برچسب:ماهواره,پرتاب ماهواره,اميد, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

توليد کنندگان تخم مرغ درکشور

توليد کنندگان تخم مرغ درکشور

اينفوگرافيکي است که وضعيت توليد کنندگان تخم مرغ در استان‌هاي ايران را مشخص مي کند..

براي مشاهده اينفوگرافيک درابعاد واقعي کليک کنيد

نويسنده: infographic تاريخ: چهار شنبه 9 فروردين 1391برچسب:تخم مرغ,توليدتخم مرغ, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

نسل جديد ميليونرهاي جهان

نسل جديد ميليونرهاي جهان

يک اينفوگرافيک خيلي جالب از جديدترين ميليونرهاي تکنولوژي که اکثر آن‌ها در سني کمتر از 30 سالگي به موفقيت رسيده‌اند..

به عنوان مثال

طراح کمپاني facebook مارک زوکربرگ که فرد سال مجله تايم در سال 2011 شد وقتي سايتش را افتتاح کرد فقط 19 سال داشت و به گفته خودش در اون سال ها چيز زيادي از مسائل اقتصادي نمي دونسته است..

حال شما مي‌توانيد با تماشاي اين اينفوگرافيک افرادي مانند زوکر برگ را ببينيد که بعضي از آن ها حتي به دانشگاه هم راه پيدا نکرده اند..

براي مشاهده اينفوگرافيک درابعاد واقعي کليک کنيد

نويسنده: infographic تاريخ: چهار شنبه 9 فروردين 1391برچسب:facebook,ميليونر,کمپاني,ميليونرهاي تکنولوژي, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

ترور دانشمندان هسته‌اي ايران

ترور دانشمندان هسته‌اي ايران
بازتاب آن در رسانه هاي خارجي

با پيشرفت‌هاي هسته‌اي روز افزون کشور عزيزمان ايران، وهمچنين راه اندازي تاسيسات متعدد هسته‌اي توسط دانشمندان کشورمان، خشم دشمنان اين نظام را بر افروخته ساخته که آن‌ها را مجبور به طراحي‌هاي ضد انساني کردو به همين دليل بني گانتز(قرمانده ارتش اسرائيل) سال2012 را سال حوادث غيرطبيعي براي ايران نام بردند (يک روز قبل از ترور مصطفي احمدي روشن) در همين راستا تصميم به پست اين اينفوگرافيک گرفتم.

در پي اقدام تروريستي عليه مصطفي احمدي روشن وشهادت وي رسانه‌هاي خارجي به پوشش گسترده خبري‌درخصوص اين حادثه و مشابهت‌هاي شيوه آن با ترور دانشمندان هسته‌اي ايران در دو سال گذشته پرداختند. واکنش 25 رسانه خارجي در روزاول حادثه، مورد بررسي‌و تحليل قراگرفته است.

شما در اين اينفوگرافيک نحوه ترور 5 تن از دانشمندان هسته‌اي کشور عزيزمان را مشاهده مي‌کنيد در 3 ترور از 5 ترور شيوه‌ي ترور انفجار بمب مغناطيسي بوده است که اين بمب بر روي خودرو توسط موتور سوار کارگذاشته شده است..(عمليات تروريستي عليه احمدي روشن، عباس دواني و شهرياري به اين شيوه بوده است)

شما علاوه بر نحوه ترور مي توانيد واکنش‌هاي رسانه‌هاي مختلف جهان را در برابر اين عمليات‌هاي ضدايراني بخوانيد، البته بايد بدانيد که اين عکس تنها بخشي از اينفوگرافيک مي‌باشد وبراي تماشاي بازتاب رسانه ها بايستي اينفوگرافيک را در ابعاد واقعي مشاهده کنيد..(بروي عکس يا لينک زير عکس کليک کنيد..!)

توجه کنيد که اين عکس از اينفوگرافيک کامل نيست

براي مشاهده کامل اينفوگرافيک درابعاد واقعي کليک کنيد

نويسنده: infographic تاريخ: سه شنبه 8 فروردين 1391برچسب:دانشمندان هسته‌اي,هسته‌اي,ترور, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

کیهان چقدر بزرگ است؟

کیهان چقدر بزرگ است؟

این اینفوگرافیک بزرگی کیهان و کهکشان ها را نشان می دهد که ابتدا از خورشید شروع می‌کند و فاصله زمین تا خورشید را نشان می‌دهد و در انتها شما می توانید فاصله زمین را تا دورترین کهکشان شناخته شده تا به امروز را که به نام lok-1 است، را تماشا کنید فاصله این کهکشان تا زمین 12088 میلیارد سال نوری است..

ستاره ها

اگر شما بخواهید تمامی ستاره های کهکشان راه شیری را بشمارید(به طور متوسط هر ستاره یک ثانیه)3 هزار سال طول خواهد کشید تا تمام ستاره ها را بشمارید حدود 1500 ستاره و88 صورت فلکی را می‌توان بدون چشم مصلح رویت کرد(در صورت پاک بودن آسمان) کوچک ترین ستاره ثبت شده حدود 1499 کیلومترقطر دارد. این ستاره یک کوتوله سفید می‌باشد که با نام LP327-16 ثبت شده است. طول این ستاره برابر ایالت آلاسکا می‌باشد.

پیشنهاد می کنم این اینفوگرافیک را از دست ندهید و با اندازه واقعی زیبایی خلقت را تماشا کنید..

برای مشاهده اینفوگرافیک درابعاد واقعی کلیک کنید

نويسنده: infographic تاريخ: سه شنبه 8 فروردين 1391برچسب:کیهان,بزرگی کیهان,کهکشان,خورشید, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

ترفندجستجو در گوگل

ترفندجستجو در گوگل

جستجوي کارآمد و خوب درگوگل با چيزي که در ذهن اکثر ما است تفاوت زيادي دارد، براي مثال يک مطالعه نشان مي دهد از هر 4 دانش آموز، 3 نفر آن‌ها نمي‌توانند درگوگل يک جستجوي خوب انجام دهند. وقتي صحبت از تحقيق درس‌ها به وسط مي‌آيد، جستجو در گوگل اهميت زيادي پيدا مي کند.

شما مي توانيد با تماشاي کامل اين اينفوگرافيک ترفندهايي براي بهتر کردن جستجو در گوگل به علاوه چند سايت کاربردي ديگر را تماشا کنيد و بياموزيد..

يک سري کلمات در جستجوي گوگل وجود دارند که به عملگر يا Operator معروف هستند. استفاده از عملگرها نتايج بهتري از استفاده صرف از کلمات به شما مي‌دهند..

اگر مايل به آشنايي با اين عملگرها هستيد حتما اينفوگرافيک زير را تماشا کنيد..

براي بيشتر پروژه‌هاي دانشگاهي فقط جستجو در گوگل به درد نمي خورد. با استفاده از سرويس Google scholar مي‌توانيد در بين مقالات و پروژه‌هاي آکادميک جستجو کنيد.با استفاده از نتايج آن نقل قول وپانويس کردن مقالات نيزآسان مي‌شود..

همچنين شما با مشاهده اين داده نگاشت مي‌توانيد با سرويس Google scholar آشنا شويد..

توجه داشته باشيد که اين اينفوگرافيک کامل نيست..!

براي تماشاي کامل اينفوگرافيک در ابعاد واقعي کليک کنيد

نويسنده: infographic تاريخ: دو شنبه 7 فروردين 1391برچسب:ترفندجستجو,گوگل,عملگر,Operator,جستجو در گوگل, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

کدام انقلاب حقيقي است؟

کدام انقلاب حقيقي است؟

نگاهي آماري به دو انقلاب در جريان بيداري اسلامي که بعد از انقلاب مصر و تونس اتفاق افتاده است

در اين اينفوگرافيک من قضاوت را بر عهده خود شما خواهم گذاشت همه چيز واضح است قضاوت با خودتان

اين اينفوگرافيک 2 انقلاب در حال رويداد را نشان مي دهد يکي انقلاب مردم روسيه بر ضد دولت بشار اسد و ديگري انقلاب مردم بر ضد پادشاه حمد آل خليفه مي باشد

پيشنهادم ديدن اين اينفوگرافيک در ابعاد واقعي است...

براي مشاهده اينفوگرافيک درابعاد واقعي کليک کنيد

نويسنده: infographic تاريخ: دو شنبه 7 فروردين 1391برچسب:انقلاب,انقلاب حقيقي,سوريه,بحرين, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

کاربران اينترنت در ايران

کاربران اينترنت در ايران

در اين اينفوگرافيک شما مي‌توانيد آمار و ارقام کاربران اينترنت در ايران را تماشا کنيد

در ايران کاربران اينترنت از جهت جنسيت 58.1 درصد مرد و 41.9 درصد خانم ها مي باشند براي کسب اطلاعات بيشتر اينفوگرافيک زير را در ابعاد واقعي مشاهده کنيد

براي مشاهده اينفوگرافيک درابعاد واقعي کليک کنيد

نويسنده: infographic تاريخ: دو شنبه 7 فروردين 1391برچسب:اينترنت,کاربران اينترنت,اينترنت ايران, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

آمار گوگل پلاس

آمار گوگل پلاس

در زمينه شبکه هاي اجتماعي موضوع روز "گوگل پلاس" است. به همين دليل ما در اينجا اين اينفوگرافي زيبا درباره گوگل پلاس را -که حاوي نکات جالبي از اين شبکه اجتماعي است - قرار داده ايم.

گوگل پلاس همانطور که مي دانيد يکي از شبکه هاي اجتماعي با جامعه آماري بالايي ايست و الآنه کاربرهاي زيادي حتي در ايران دارد..

اين اينفوگرافيک به شما نشان خواهد داد که جمعيت کاربري گوگل پلاس 26,000,000 نفر مي باشد که 72%  از اين جمعيت را مردان و 28% را خانم ها تشکيل داده اند.

براي مشاهده اينفوگرافيک درابعاد واقعي کليک کنيد

Killer Facts And Statistics About Google Plus

Google Plus is the most talked about social nework these days and is considered to be the NEXT BIG THING! It’s launch and the thirst for invites is visible on almost all other social networks, between users. So we will share this awesome infographic with you which contains some killer facts you may not know of!

نويسنده: infographic تاريخ: دو شنبه 7 فروردين 1391برچسب:گوگل پلاس,گوگل,Google Plus,Google, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

آمارهاي مربوط به مصرف سيگار در جهان

آمارهاي مربوط به مصرف سيگار در جهان

با تمام هشدارهايي که همواره در مورد مضرات استعمال دخانيات منتشر مي شودو همچنين با وجود اقداماتي از جمله مصور کردن جلد هاي سيگاربه هشدار هاي بهداشتي و راه نماي تلفن گوياي ترک سيگار،آمار ها همچنان از تعداد بالاي سيگاري ها حکايت دارد.

براساس تحقيقات صورت گرفته مصرف سيگار در بين زنان نسبت به سال هاي گذشته افزايش يافته و در نوجوانان و جوانان نيز با کاهش سن مصرف سيگار مواجه هستيم.

در اين اينفوگرافيک شما آمارهايي مربوط به مصرف سيگار در جهان و ايران را مشاهده مي کنيد..

در ابعاد واقعي ببينيد...

براي مشاهده اينفوگرافيک درابعاد واقعي کليک کنيد

Statistics related to smoking in the world

 smoking is a costly habit. Besides being unhealthy, cigarettes can cost a pack-a-day smoker over $2500 a year, and we could all use that money to pay down debt, take a vacation, or just have some insurance money left in the bank

نويسنده: infographic تاريخ: یک شنبه 6 فروردين 1391برچسب:سيگار, مصرف جهاني,مصرف سیگارایران, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

کشور ايران

کشور ايران

دوستاني که علاقه مند ديدن اطلاعاتي از کشور هاي مختلف را دارند مي توانند در اين وبلاگ و در پست هاي بعدي به مقصود خود برسند

به تدريج همانند اين اينفوگرافيک اطلاعات کشورهاي ديگر جز ايران نيز پست خواهم کرد

راستي شما مي توانيد ايده ها و موضوع هاي مختلفي که در ذهن داريد و دوست داريد که به صورت اينفوگرافيک طراحي بشوند را به من پيشنهاد بدهيد تا دوستان من در تيم طراحي اينفوگرافيک دات آي آر برايتان طراحي کنند.

براي مشاهده اينفوگرافيک درابعاد واقعي کليک کنيد

نويسنده: infographic تاريخ: یک شنبه 6 فروردين 1391برچسب:ايران,ريال,آمار, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

زندگي نامه مختصر حضرت محمد (ص)

زندگي نامه مختصر حضرت محمد (ص)

از اين به بعد اينفوگرافيک 14 معصوم را براتون به تدريج پست خواهم کرد 

اين داده نگاشتي است از پيامبر اسلام که به راحتي مي توانيد زندگي نامه مختصر اين حضرت را مشاهده کنيد

براي مشاهده اينفوگرافيک درابعاد واقعي کليک کنيد


نويسنده: infographic تاريخ: یک شنبه 6 فروردين 1391برچسب:حج, حجه الوداع,بعثت, دين اسلام, ابلاغ, قرآن کريم, اعجاز, خديجه, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

گذشته سرخ وآینده سبز

گذشته سرخ وآینده سبز

سلام

این یک کاره خیلی جالب و فوق العاده از معصومین بزرگوار(ع) و قاتلین معصومین (ع) است که محل دفن  این امامان به همراه زندگی نامه ای خیلی مختصر را در این اینفوگرافیک نمایان کرده ایم..

همانطور که می دانید همواره دشمنان اسلام و اهل بیت عظیم الشان، به دنبال مقابله با دین اسلام راهی جز کشتن امامان عزیزمان پیدا نکرده اند وشاید یکی از دلایل غیبت طولانی منجی عالم بشریت، امام زمان همین باشد..!

خودم که خیلی دوس دارم این کار رو..!

پیشنهاد میکنم حتما این داده نگاشت را در ابعاد واقعی مشاهده کنید.

برای مشاهده اینفوگرافیک درابعاد واقعی کلیک کنید

نويسنده: infographic تاريخ: یک شنبه 6 فروردين 1391برچسب:زندگی نامه, کنیه, القاب, شیعه, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

راه سبز

راه سبز

تهران تا اردبيل جاده اي سراسر سرسبزي..

در اين اينفوگرافيک 2 جاده ي منتهي به اردبيل را بررسي کرديم در سر تا سر اين دو جاده چيزي جز قدرت خداوند در خلق اين زيبايي ها نخواهيد ديد..!

توضيحش سخت است فقط تماشا کنيد آن هم در ابعاد واقعي..

براي مشاهده اينفوگرافيک درابعاد واقعي کليک کنيد

نويسنده: infographic تاريخ: شنبه 5 فروردين 1391برچسب:اردبيل,jتهران,جاده,راه سبز, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

آستان امام رضا(ع)

آستان امام رضا(ع)

قبل از هر چيزي بايد بگويم تصويري که در زير مي بينيد بخشي از اينفوگرافيک امام شيعيان (فقط قسمت صحن هاي حرم) است براي ديدن اينفوگرافيک کامل کليک کنيد

امام رضا: امام شيعيان، ضامن آهوان، سلطان خراسان..

حرم امام رضا (ع) همان قدر که آشناي همه ماست، براي بيشترمان ناشناخته است و اطلاعات کمي در رابطه با ابعاد تاريخي، فرهنگي وهنريش داريم، درحاليکه تاريخي1200 ساله دارد و مانند يک موزه بزرگ، تجلي فرهنگ‌ ومذهب ماست. پس فکر نکنيد که ميشود از يک درحرم وارد شد وپس از زيارت، از در ديگر خارج شد.

در اين اينفوگرافيک از همان راهي که امام رفته، به مشهد مي رويم و وارد حرم ميشويم..

شما مي توانيد با تماشاي کامل اين اينفوگرافيک اطلاعات زيبايي همچون صحن هاي آستان، مساحت رواق ها، مدارس آستانه و... استفاده کنيد.

براي مشاهده کامل اينفوگرافيک درابعاد واقعي کليک کنيد

نويسنده: infographic تاريخ: شنبه 5 فروردين 1391برچسب:امام رضا(ع),آستان,آستان قدس,خراسان,رضوي, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

نوروز

نوروز

سلام

اول از هر چيز سال نو را به تمامي دوستان عزيز تبريک عرض مي‌کنم‌

حدود يک ماه است که اکثر مردم کشور عزيزمان در حال و هواي نوروز و خريد براي عيد و خانه تکاني به سر مي برند. حال نوروز فرا رسيده و کم وبيش ديده و بازديد ها انجام شده

و اما نوروز...

قبل از معرفي نوروز،در رابطه با چهارشنبه سوري بايد گفت که ايرانيان اعتقاد داشتند در شب آخرين چهارشنبه سال، همانند گذشتگان راه خانه را پيش مي گيرند تا نوروز را در کنار خانواده باشند. براي همين بازماندگان آتش روشن ميکردند تا رفتگان راه خانه را گم نکنند.

افسانه هاي قديمي مسبب پيدايش نوروز را جمشيد، چهارمين پادشاه پيشدادي مي دانند بطوريکه تخت جمشيد براي برگزاري جشن هاي نوروزي ساخته شده است، که اين امر اهميت جشن نوروز را در دوره هخامنشيان نشان مي دهد.

و اما سيزده به در

در سيزدهمين روز سال، حوادثي سهمگين به همراه زلزله، زمين را ويران کرد، مردم هم با احتمال وقوع زلزله در آن روز، براي فرار از آوار ويراني، از هر سقفي ميگريختند و به دامان طبيعت پناه مي‌بردند.

حال مطالب بشتري از جمله روايت امام صادق (ع) در رابطه با نوروز را در اينفوگرافيک زير ببينيد و بخوانيد..

براي مشاهده اينفوگرافيک درابعاد واقعي کليک کنيد

نويسنده: infographic تاريخ: شنبه 5 فروردين 1391برچسب:نوروز,1391,عيد,سال نو, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

اين وبلاگ در نظر دارد تا در زمينه آشناسازي، توليد و به اشتراک گذاري اينفوگرافي با شما دوستان عزيز به تعامل بپردازد. هدف اصلي به اشتراگ‌گذاري و نشر اينفوگرافيك‌هاي مختلف است. اينفوگرافيك نوعي نمايش تصويري از اطلاعات است كه براي انتقال سريع و جذاب يك موضوع به‌كار مي‌رويد. اينفوگرافيك مي‌تواند شامل جدول، نمودار، متن و عكس باشد. يك اينفوگرافيك كامل علاوه بر اينكه در يك نگاه كليات اصلي موضوع را منتقل مي‌كند،‌ شامل جزئيات كليدي موضوع براي فهم بيشتر هست. پشتيباني محتوايي اين وبلاگ بيشتر از سوي دوستان ما در وبسايت infographic.ir صورتخواهد پذيرفت.

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to infographic.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com